Zugló
    Zugló
Zugló   - Oktatás
 
Kérem válasszon az alábbi alkategóriák közül:
egyéb jogosítvány tanfolyamok
felnőtt képzés nyelvoktatás vezetés
 
  tanfolyamok
 
 Csiki-Bege Kft.
Város: 1142. Budapest
Utca: Tengerszem u. 59/A 5105
Telefon: 06 1 471-7030
Fax: 06 1 471-7039
Mobil:
Weblap: www.csikibege.hu
E-mail: teherautok@csiki-bege.hu
Tevékenységi körök:
        *  Jármű - haszongépjárművek
        *  Jármű - jármű - kölcsönzés
        *  Jármű - márkaképviseletek
        *  Oktatás - tanfolyamok
Bemutatkozás:

Rövid cégbemutató

A Csiki-Bege Kft. 100 %-ban magyar magánszemélyek tulajdona.

Alakulás: 1993. február 22.

A cég alkalmazottainak létszáma: 74 fő.

Éves nettó árbevétele 3 milliárd forint.

2000-ben az első magyarországi ISO-minősített FIAT-képviselet.

2003-ban bevezette az ISO 14001 tanúsított környezetirányítási rendszert.
2003-ban Integrált minőségirányítási rendszer bevezetése.
2005-ben a Csiki-Bege Autoplaza megnyitása, amely ugyancsak kisteherautó-specialista


Tevékenységeink

1993 óta minőségi használt autók kereskedője

1995 óta bérautó szolgáltató

1999 óta FIAT - IVECO márkaképviselet, márkaszerviz.

2000 óta az Elnagh lakóautógyár képviselete

2000 óta flotta-autóparkkezelő

2000 óta Thermo King és Carrier hűtőberendezések márkaszervize

2003. szeptember 1-jétől a Volánbusz partnereként Magyarországon először, modell értékű menetrend szerinti buszjáratokat indít Veresegyházán és további 7 település kistérségében

2003 novemberében a veresegyházi székhelyén egy modell értékű fogászati centrumot nyit: iskolafogászat, fogszabályozás és egyéb, teljes körű fogászati ellátást nyújtva, Veres-dent Fogászati Központ névvel

2004 márciusában telephelyet nyit Budaörsön, Rent a Car tevékenysége kapcsán

 
Cégbemutató

A Csiki-Bege Kft. 1993 februárjában került cégbírósági bejegyzésre. A cég 100 %-ban magyar tulajdonú, Dr. Csiki-Bege Lajos ügyvezeto és Dr. Csiki-Bege Zsuzsanna tulajdona.

A kezdetek

A Magyarországon akkoriban már megmutatkozó igény a 3,5 t alatti jó minőségu kisteherautókra olyan piaci rést jelentett, amelyet a cég akkoriban (és mondhatni napjainkig is) sikeresen foglalt el.

Hazai beszerzési forrás hiányában, a holland és német importból származó kisteherautókra egyre nagyobb igény mutatkozott, hiszen a hazai utakon közlekedő Barkasok és Zuk-ok nem voltak alkalmasak a vállalkozások szállítási feladatainak megoldására.


Jó termékekhez egyedi Csiki-Bege szolgáltatások

1995-ben a piacon egyedi fél éves használtautó-garanciát vezet be, amit az általa értékesített gépjárművekhez biztosít ügyfelei számára. A Kft. akkori telephelye az M3-as autópálya kivezető szakasza - Széchenyi u. sarok.

1996-ban bérautós szolgáltatást indít minőségi használt autókkal.

1997 márciusában telephelyváltás és bővítés kapcsán a Tengerszem u. 59-be helyezi telephelyét az M3-as autópálya bevezető szakaszára, melyet az évek során kétszeresére bővít

1997-től biztosítások és finanszírozások közvetítését indítja be.
Új korszak kezdete - márkakereskedőként

1999. október 28. egy három és fél hónapos saját bonyolítású beruházás keretében megnyitja Fiat és Iveco márkakereskedését és szervizét

2000-ben műszaki vizsgaállomás, környezetvédelmi vizsgahely és eredetvizsgáló állomásként kezd működni a telephely

2000 augusztusában - a Fiat dealer-hálózatában elsőként, alapos és hosszú előkészítő munka után - ISO-9002-es minősítést kap

2000-ben a 40 szereplős Fiat márkakereskedői hálózat kishaszonjármű-eladásaiban már 12%-os piaci részesedést szerez

2002-es évben a szolgáltatási paletta bővül, Carrier Transicold és Thermo-King márkaszerviz, illetve Pannon GSM beszerelő muhely

2002 októberében a vevői igények hatására a használt személyautós üzletág is beindul
Több lábon- több profilban

2003 februárjában a cég tulajdonosai megvásárolnak a veresegyházi önkormányzattól egy veresegyházi ingatlant, amelyen november végén megnyitnak egy modell értékű, 7 rendelős fogászati központot.

2003 szeptemberében, a VOLÁN partnereként, az országban elsőként menetrend szerinti kistérségi személyszállítást indít 16-20 fős buszokkal
2004 márciusában a budai oldalról, illetve nyugat-magyarországról a céghez kötődő ügyfelek kiszolgálásának tökéletesítésére Budaörsön új telephelyet nyit, amellyel bérautós, valamint használt autós üzletágának vonzáskörzetét jelentős mértékben kiterjesztette.
2004 nyarán egy Európában is egyedülálló vállalkozás, a Csiki-Bege Autoplaza építésébe kezd, amely 5 + 1 szinten kínál majd olasz, német és japán autókat, motorkerékpárokat, valamint olyan szolgáltatásokat, amelyek a mindennapi ügyintézéshez nyújtanak színvonalas, igényes megoldásokat (bank, posta, biztosítás, utazási iroda, autós iskola stb.), illetve olyan szabadidős tevékenységeket, amelyeket a terület hosszú évek óta nélkülözni kénytelen (étterem, bowling, biliárd, fitness, wellness). A létesítmény átadását 2005 első negyedévére tervezi.
2005. április 15. Megnyílik az Autoplaza.
2005. június: Mitsubishi márkakereskedés nyílik.
2005. november: Alfa Romeo szalon nyílik az Autoplaza-ban

Az Autoplaza szakmai oktatások, tréningek központjául is szolgál: itt kap helyet több nagyobb cég oktatóközpontja, továbbá a 150 főt befogadó konferenciaterem alkalmas mind a cég belső, mind külső autós szakmai képzéseire is.
Amire büszkék vagyunk

Márkakereskedői tevékenységünk eredményeként kiemelten magas piaci részesedést értünk el: a hazai FIAT kishaszonjármű eladások mintegy 25 %-át, a DUCATO eladások mintegy 30-35 %-át egyetlen telephelyén megvalósítva mondhatja magáénak a cég.

A cég történetének elmúlt 11 évében több, mint tízezres elégedett ügyfélkört tudott maga köré építeni és sikeresen megtartani. Köztük egyre nagyobb szerepet kapnak a nagy flottával rendelkező ügyfelek, amelyek ily módon sok szálon, vásárlással, szerviz-igénnyel, hosszú távon kötődnek a Csiki-Bege Kft.-hez.

A cég növekedése nemcsak számokban, de humán erőben mérve is rendkívül nagy léptékű, ennek ellenére a fluktuáció az egészségesnek mondható szinten maradt, a cég vonzereje és munkaerő-megtartó képessége pozitívnak mondható.
Sikerünk titka

Ügyfeleink mondják: Ha teherautó - akkor Csiki-Bege!

Soha olyan fontos és hatékony nem volt a személyes ajánlás, mint éppen napjainkban és éppen az autós piacon. A hosszú évek során egyre szélesedő ügyfélkör tudatos építése a legmegtérülőbb vállalkozásunk. A cég növekedésével párhuzamosan, mindig az ügyfél szempontjait előtérbe helyezve igyekeztünk befolyásolni a piacot. Menedzsmentünk marketingszemlélete sikerünk legfontosabb tényezője.

Sok ügyfelet megszerezni - inkább pénz kérdése. Az igazi attrakció: meg is kell tartanunk őket! Erényt kovácsolni a hibáinkból, a reklamációkból, folyamatosan mérni magunkat az ügyfeleink tükrében - ez az, amivel elértük, hogy ügyfeleink mintegy 75-80 %-a visszatérő vásárlónk.

Jelszavunk sokáig az volt: mindig egy lépéssel a piac előtt járni. A kínálati piac "farkastörvényei" azonban erre is rácáfoltak: ma már igényt kell ébresztenünk a vevőben, jó termékeket és szolgáltatásokat kínálva felé.

Fényképek:

 Datorg Team Kft.
Város: 1142. Budapest
Utca: Szatmár u. 105. 5107
Telefon: 06 1 471-8040
Fax: 06 1 471-8041
Mobil:
Weblap: www.dateam.hu
E-mail: info@dateam.hu
Tevékenységi körök:
        *  Oktatás - tanfolyamok
        *  Szolgáltatás - irodai tevékenység, tanácsadás
        *  Szolgáltatás - számítástechnika
Bemutatkozás:

A Datorg Team Kft. 1993-ban alakult, a német DATORG GmbH és magánszemélyek közös vállalataként. Időközben a német cég privatizálásra került, így ma a Datorg Team Kft. a menedzsment tulajdonában van.

Cégünk fő tevékenysége kezdetben a számítástechnikai szellemi export volt, amelynek keretében szoftverfejlesztőink és tanácsadóink Németországban vettek részt informatikai projektekben. Ebben jelentősen közreműködött a német DATORG GmbH szoftverház, amely 1988-tól a SZÁMALK németországi képviseleteként, illetve annak közös vállalataként működött tovább, majd 1995-től magyar tulajdonba került.

A közös projektek elsősorban a fejlesztés területére koncentrálódnak, ahol a magyar szoftveres szellemi export előnyei jól kihasználhatók. A vállalatirányítási rendszerekkel - felismerve az ERP iránt fokozódó igényt - 1995-ben kezdtünk el foglalkozni. 1996-ban a Datorg Team Kft. szerződést kötött a világviszonylatban vezetőnek számító BAAN integrált vállalatirányítási rendszer magyarországi forgalmazására, bevezetésére és "első vonali" támogatására. Cégünk a fenti tevékenységeket, mint hivatalos magyarországi Disztribútor, majd 2000-től, mint Viszonteladó Partner (Reseller) végezte. Az együttműködés keretében elkészítettük a BAAN hazai jogszabályoknak teljes mértékben megfelelő, magyar nyelvű, lokalizált változatát, amelyet folyamatosan gondozunk, támogatunk.

A globalizáció eredményeként lezajlott jelentős fúziók, továbbá a nagyvállalati szektor telítődése jelentősen leszűkítette ezen piaci szegmens potenciális vevőkörét. Mindez arra ösztönözte cégünket, hogy figyelmünket a kis- és középvállalati szektor és az annak szóló informatikai megoldások felé fordítsuk. 2005. őszén felvettük termékportfoliónkba a Microsoft NAVISION integrált vállalatirányítási (ERP) rendszert, amely optimális megoldás a KKV szektor számára, továbbá ügyfeleink haszonélvezői lehetnek cégünk e területen megszerzett jelentős ismereteinek és tapasztalatának is.

A Microsoft NAVISION integrált vállalatirányítási rendszer olyan költséghatékony megoldás, amely kifejezetten a kis- és középméretű vállalatok igényeire készült. A rendszer használatával a vállalatok - napi üzletmenetük számottevő módosítása nélkül - növelhetik termelékenységüket és versenyképességüket a magyar és a nemzetközi piacokon egyaránt. A Microsoft NAVISION integrált funkcionalitást biztosít a pénzügyi menedzsment, a disztribúció, logisztika, a gyártás, az ügyfélkapcsolatok és az ellátási lánc kezelése (CRM és SCM), illetve az E-business területein.

A terméket már a 2-300 millió Ft éves forgalommal és 10-20 alkalmazottal rendelkező, kisebb kereskedelmi, szolgáltató, javító és gyártó cégek is eredményesen használhatják, de nagyobb vállalatoknál akár több száz felhasználót is képes kiszolgálni. A rendszer több telephelyes és vállalatos környezet, valamint multinacionális cégek kezelésére is alkalmas. Utóbbiak szempontjából külön kiemelendő a többnyelvű használat, felhasználói felület és jelentések lehetősége.

2004-től a Datorg Team Kft. a nyomdákra is fókuszál. Termékpalettánkat egy komplett szoftvermegoldással bővítettük a hazai nyomdaipar számára, melynek piaci analízise során az alábbi fontos megállapításokra jutottunk:

1./ A hazai nyomdáknál sokfajta informatikai rendszer működik, de nem integrált, hanem csak ún. "szigetrendszerként", részterületeken.

2./ Egyik standard ERP rendszer sem fedi le teljes körűen a speciális nyomdai igényeket.

3./ Nyugat-Európában több nyomdaspecifikus programcsomag jelent meg az elmúlt években, amelyek számos referenciával rendelkeznek.

Először tanácsadóként, a Szikra Lapnyomda vállalatirányítási rendszerének kiválasztásában, majd annak bevezetésében vettünk részt.

A részletes igényfelmérés és kiírás elkészítése után megpályáztattunk több nyomdai szoftvert, amelyek közül az egyik legszélesebb funkcionalitással rendelkező termék, a HIFLEX lett a nyertes. A célpiacot elsősorban közepes és nagyobb nyomdák jelentik, de vannak a kisebb cégeknél is sikeres bevezetések Európában. A HIFLEX-el 2005. elején kizárólagos viszonteladói szerződést kötöttünk a magyar piacra, így a Microsoft NAVISION pénzügy-számviteli csomagjával integrált HIFLEX rendszer honosított változatával komplett megoldást nyújtunk a hazai nyomdák számára.

A Datorg Team Kft., a rendszerek bevezetése során és azt követően, a szakmai szolgáltatások teljes skáláját kínálja ügyfeleinek, amelyek, a teljesség igénye nélkül:

telepítés,
az üzleti/ügyviteli folyamatok feltérképezése, újraszervezése (BPR) és leképzése a rendszerben,
projektmenedzsment és minőségbiztosítás, tanácsadás és oktatás,
adatkonverzió, illesztések, módosítások, testreszabások és fejlesztések elvégzése,
"első vonali", illetve műszaki támogatás az alkalmazásokra, "Add-on" megoldásokra, magyar verziókra és lokalizációkra,
hibajavítás és karbantartás, upgrade újabb releasekre, verziókra,
rendszerhangolás és optimalizálás.

Emellett vállalkozunk:

hagyományos és informatikai cégfelmérésre, konzultációra, illetve tanácsadásra menedzsment és informatikai területen, közreműködésre az IT stratégia kialakításában és a rendszer kiválasztásában, megvalósíthatósági tanulmány készítésére.

Fényképek:

 Hunder Kft.
Város: 1143. Budapest
Utca: Ilka u. 31. 6353
Telefon: 06 1 801-0014
Fax: 06 1 801-0015
Mobil: 06 30 243-3799
Weblap: www.hunder.hu
E-mail: info@hunder.hu
Tevékenységi körök:
        *  Oktatás - tanfolyamok
        *  Szolgáltatás - üzleti partner
Bemutatkozás:

A Hunder Kft. 2000. januárjában alakult. Fő tevékenysége: egy- és többnapos szakmai fórumok szervezése.

Cégünk küldetése, működésének alapelve, hogy felkutassa, összegyűjtse, feldolgozza a gazdasági élet résztvevői számára nélkülözhetetlen új információkat, megkeresse azokat, akik ezekkel az információkkal rendelkeznek, és segítségükkel eljutassa oda, ahol azokra a legnagyobb szükség van.

Munkánk legnagyobb elismerését visszatérő, elégedett ügyfeleink véleménye, rendezvényeinken való folyamatos részvétele jelenti. Ennek érdekében mindent megteszünk, hogy a gazdaság aktív szereplőinek gyorsan változó, naprakész információ-igényét kielégítsük. Munkatársaink több éves szervezői tapasztalata, saját módszertanunk és a cégünk mögött álló magasan kvalifikált szakértői csapat biztosítja szolgáltatásaink színvonalát.
 

Ügyfélkörünk

Évi négyezer ügyfelünk között megtalálhatóak a gazdasági társaságok és költségvetési szervek vezető képviselői, gazdasági, pénzügyi, számviteli szakemberei, vezető könyvvizsgálók, könyvelők, adótanácsadók. Eddigi sikereinket és ügyfeleink elégedettségét kiváló előadóinknak, a szervezés minőségének, és mérsékelt, piacképes árainknak köszönhetjük.

Eredményeink

Az elmúlt öt év tapasztalatainak felhasználásával több mint 200 szakmai továbbképzés megvalósítása közben szervezetünk folyamatosan fejlesztette információ terjesztő és átadó képességeit, bővítette tevékenységi körét.

Elnyertük a Pénzügyminisztérium könyvviteli szolgáltatást végzők kötelező továbbképzéséről szóló pályázatát. 

Honlapunk minden kedves érdeklődő teljes körű kiszolgálása érdekében jött létre. Szeretnénk ügyfeleinknek az aktuális gazdasági információkhoz való hozzáférést megkönnyíteni. Kérjük, próbálja ki az ON-LINE jelentkezés rendszerünket, amelyen keresztül kedvezményesen jelentkezhet konferenciáinkra. 

Fényképek:

Városunk
 

ECDL tanfolyamok
Start Oktatási Stúdió Kft. ECDL
Cégtudor
cegtudor.hu
Auchan - a sikermarket!
HyperLink
MAGYAR HÍRLAP
HyperLink
ECHO-FITNESS
HyperLink
HÍD TV
HyperLink
Fényreklám
HyperLink
Digi-Pro Kft.
HyperLink
REHAU ablakok
HyperLink
Leszokni a dohányzásról
HyperLink
Pátria TV
HyperLink
MEDICAL CENTER
HyperLink
Copyright (c) 2007. Cool Soft Kft. Minden jog fenntartva.